خانه ی ریاضی و فیزیک

 چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۱٫۴٫۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

 

angry birds rio cover دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.4.0

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 یک شبیه ساز فوق العاده برای طراحان تازه کار و مهندسان ساختمانی حرفه ای محسوب می شود. حتی شمایی که از دسته نیستید همکنون می توانید چالشی از این رشته عمرانی را در کامپیوتر شخصی خود تجربه کنید.اساسا پل سازه ای است فلزی، بتنی و یا با مصالح ساختمانی برای عبور راه، راه‌آهن و یا پیاده، از روی آب و یا مسیر راهی دیگر.در این بازی ساخت انواع پل های قوسی ، کابلی ، معلق ، تاشو و حتی تشریفاتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.فاکتور های گوناگونی برای ایجاد انگیزه و فراگیری هرچه بهتر گیم پلی بازی در این شبیه ساز تعبیه شده است.در ساخت پل ها می بایست به نکات و ریزه کاری های خاص و گوناگونی توجه داشته باشید.برای نمونه در ساخت پل های راه آهن که می بایست وزن سنگین تری را تحمل کند می بایست توجه بیشتری به استحکامات پل داشته باشید.بر روی این بازی از جهت گرافیکی به شکل قابل ملاحظه ای کار شده است و این ویژگی را با توجه بیشتر به اشیای سه بعدی در خلال بازی بهتر درخواهید یافت.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.  

 

Bridge Project-RELOADED

 

Bridge Cover دانلود بازی Bridge Project برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Gardenscapes 2 یک بازی جدید در سبک بازی های HOG می باشد که در کل شاهد سبک های دیگری نیز در مراحل متنوع بازی خواهید بود . آستین در باغی به دنیا آمده است که در طی گذشت زمان نسبت به باغ ، بی اعتنایی شده است . شما می بایست به آستین کمک کنید تا با جمع آوری اشیای قدیمی و به فروش گذاشتن آن ها ، سر و سامانی به این ملک بدهد . بیش از ۶۰ مرحله ی متنوع به همراه ۳۰۰۰ شی پنهان ، در انتظار شما هستند .

 

Gardenscapes 2 بازی سرگرم کننده و کم حجم Gardenscapes 2

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Lunch Rush – خرس قطبی در حال راه اندازی رستوران شخصی خویش است تا بدین ترتیب بتواند در مسابقه ی بهترین رستوران سال رتبه اول را از ان خود کند.فراهم آوردن صندلی های کافی برای پذیرایی از مشتریان ، پاسخ گویی به سفارشات ، سرو کردن غذا ، کسب درآمد ، بهبود و وسعت بخشیدن به کار فاکتورهای ویژه ای هستند که با توجه بدانها می توانید مسیر بازی را برای خود هموار کنید. توجه به دکوراسیون و اتمسفر داخلی رستوران ، از مطابقت رنگها گرفته تا سرگرم کردن مشتریان با موزیک های زیبا همگی شما را در کسب رتبه برتر در مسابقه یاری خواهند نمود.این بازی با توجه به حجم بسیار اندکش از گرافیک قابل قبولی برخوردار است…. در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

 

Rush Cover دانلود بازی مدیریتی Lunch Rush برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 بازی StarDrive روایتی جدید برای بازی های ژانر "استراتژیک فضایی" و "استراتژیک اکشن" می باشد که برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی شما با یک سیاره ی کوچک و تعداد کمی زیردست های فضایی که بی ارزش هم هستند شروع به بازی می کنید و باید کم کم با روحیه ی جاه طلبی خود در کهکشان پیش رفته، با سیارات جدید به نبرد بپردازید، سلطنت های جدیدی برای خود ایجاد نمایید و از موجودیت خود در برابر کسانی که می خواهند آن را از شما بگیرند محافظت نمایید. طریقه ی بازی کردن به دست شماست. از دیپلماسی استفاده کنید یا از نیروی کشت و کشتار. به تجارت، جاسوسی و تحقیق درباره ی راه رسیدن به سلطه های کهکشانی خود بپردازید. برای خود دوستانی ایجاد کنید، یا دشمنانی خونین …

 

StarDrive PC-FLT

 

StarDrive pc cover دانلود بازی StarDrive برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب



تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Grim Facade 3: Cost of Jealousy – این بازی بر پایه یک رمان پلیسی -جنایی ساخته شده است.شما در این بازی در نقش کارآگاهی مجرب به اسپانیا فرا خوانده می شوید تا پرونده ای جنایی که با گزارش همسر مقتول همراه است به عهده بگیرید.این پرونده در آغاز چون پرونده های دیگر موردی معمولی به نظر می رسد اما در ادامه در میابیم این بار با پرونده ای پیچیده ، سرشار از دسیسه و توطئه رو به رو هستیم.قاتل این پرونده به شدت حرفه ای عمل می کند و کوچکترین سر نخی از خود باقی نمی گذارد.پس تمام توانایی و تجربه ی خود را به کار بسته و از ادامه یافتن جنایت های قاتل جلوگیری کنید.شاید قربانی بعدی خود شما باشید ، پس با چشمانی باز به انجام ماموریت خود بپردازید…

 
 

Facade Cover دانلود بازی Grim Facade 3: Cost of Jealousy برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Strangestone – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی زیبا در نقش پسری ماجراجو هستید که به تازگی خانه ی بسیار بزرگ و قدیمی را از اجداد خود به ارث برده و می خواهد تعطیلاعت تابستانی خود را در آنجا به پایان ببرد.او پس از رسیدن بدانجا در میابد که همه چیز در این خانه غیر عادی است و مسئله را با برادر و وکیل حقوقی اش در میان می گذارد.بی خبر از اینکه … در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

 
 

Strange Cover دانلود بازی فکری Strangestone برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Dr.Mal Practice of Horror از جدیدترین بازی های سرگرم کننده و کم حجم است که توسط Big Fish Games عرضه شده است . در این بازی داستان دکتری روایت میشود که در محله خود کلینیکی برای درمان بیماریهای مختلف به راه می اندازد و شما وظیفه دارید که هرچه سریعتر به آنها رسیدگی کنید و آنها را از بیماری نجات دهید .این بازی توسط کارتهای مختلف گرافیکی صورت میگیرد و گیم پلی جالبی دارد .از ویژگیهای بازی میتوان به گرافیک کارتونی زیبای آن و گیم پلی معتاد کننده آن اشاره کرد .

 

Practice of Horror بازی سرگرم کننده و کم حجم Dr. Mal: Practice of Horror

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Azada 4: Elementa –در این بازی در سفری فوق العاده به سرزمین شگفت انگیز آزادا پس از سرقت بزرگی که به تازگی در آن انجام شده از سوی پادشاه به گماردن برترین ساحران به منظور محافظت از سرزمین و مردمش در خواب مامور می شوید. از سوی دیگر ضد قهرمان دیگر داستان ما یعنی پانوپتس هر لحظه در کمینتان نشسته و چشم به راه فرصتی است تا بی درنگ هدف شومش را محقق سازد.مهارت های خود را به کار بسته ، دزدان را باز یابید و…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید

 

Azada دانلود بازی Azada 4: Elementa برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Constant C یک بازی دوبعدی و فکری می باشد که برای تست هوش شما طراحی شده است . شما در نقش یک ربات نجات در ایستگاه فضایی بازی خواهید کرد ، جایی که زمان متوقف شده است و تمام امیدها به شما است تا با هوش خود دشمنان را نابود کنید . پازل های بازی با فیزیک واقعی طراحی شده اند و در کل شاهد ۱۰۰ مرحله خواهیم بود . این بازی شباهت های زیادی به بازی Limbo دارد . فضای تاریک و مرموز فضا ، معماهای درگیرکننده ، داستان حماسی ، گرافیک بسیار عالی و … از ویژگی های این بازی هستند که ممکن است به مغز شما آسیب برسانند ! از ماجراجویی لذت ببرید .

 

Constant C دانلود بازی فکری و کم حجم Constant C برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve یک بازی Survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.در بازی Dont Starve شما به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید.

Dont Starve-FLT | 220 MB

 

Dont Starve دانلود بازی Dont Starve برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 بازی Damage Inc Pacific Squadron WWII شما را به نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم می برد . جایی که نبرد هوایی بر فراز اقیانوس اطلس به اوج خود رسیده است . به طور کل این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی پرواز در زمان جنگ جهانی دوم است . ۲۳ ماموریت جذاب در انتظار شما می باشد که برای تکمیل کردن آن ها می توانید از ۳۰ نوع هواپیمای جنگی استفاده کنید . می بایست دشمنان خود را در موقعیت های مختلفی مثل هوا به هوا ، هوا به زمین و هوا به کشتی هدف گیری و نابود کنید . در ادامه می توانید نسخه SKIDROW این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Damage Inc Pacific Squadron WWII دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 AREA 51 – یک بازی اکشن محصول کمپانی معروف Midway است.داستان بازی از یک حادثه در یک آزمایشگاه زیرزمینی که روی ویروس ها آزمایش میکند کلید می خورد.و آزمایشگاه از کنترل دانشمندان خارج می شود.شخصیت اصلی داستان که یکی از برجسته ترین افراد نیروی ویژه است مامور حل و فصل مشکلات می شود.در ادامه داستان او متوجه می شود که این اتفاق یک حادثه نبوده بلکه…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید….

 

AREA 51 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 داستان بازی بعد از ماجراهای فیلم سینمایی سال ۲۰۰۹ و قبل از فیلم Star Trek : Into Darkness – که قرار است ماه می اکران شود – اتفاق می افتد . Kirk و Spock برای عملیات نجات به یک ایستگاه فضایی در حال تخریب می روند که متوجه می شوند ، Vulcan ها بعد از تخریب شدن سیاره خود به فکر ساخت New Vulcan هستند و برای انجام سریع تر این کار خود نیاز به تکنولوژی ای به نام Helios دارند که بعد ها ماجراهایی از پشت پرده Helios مشخص می شود. سازندگان در مصاحبه های خود تاکید کرده ان که طرفداران هیچ نگرانی ای من باب داستان بازی نداشته باشند ، چون داستان بازی یکی از نقاط قوت این عنوان است . این گفته سازندگان وقتی مصداق پیدا می کند که بدانید نویسنده این عنوان Marianne Krawczyk نویسنده داستان بازی هایی هم چون God of War و Shank است که سابقه گرفتن جایزه BAFTA را به خاطر داستان God of War II در کارنامه دارد و Alex Kurtzman و Roberto Orci (نویسندگان فیلم سینمایی Star Trek ) با او در این بازی همکاری می کنند .

Star Trek PC-FLT

 

star trek pc cover small دانلود بازی Star Trek برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dead Island: Riptide PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Dead Island Riptide PC Cover small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 بازی Mars: Wars Logs یک بازی در سبک بازی های فضایی گذشته می باشد که توسط شرکت Spiders ساخته و توسط شرکت Focus Home Interactive به بازار عرضه شده است. در دنیای ویران گشته مریخ، ۲ سرنوشت با هم آمیخته می شوند. دو موجود برای هویت خود در سرتاسر یک سیاره خراب شده شروع به گشتن می کنند، با نبردهای خونین مواجه می شوند که رهبران گذشته ی این سیاره را از میان بر می دارد. گاهی وقت ها این دو از هم جدا، گاهی با دشمنان مشابه نبرد می کنند، هر دوی آن ها منشاء ظهور دوره ای جدید می باشند. Mars: War Logs یک بازی خیالی اکشن در سبک RPG می باشد که به طور هوشمندانه ای به ترکیب توسعه ی شخصیت ها و نبردهای سریع و منسجم می پردازد. این بازی شما را به سفری عمیق به داخل دنیایی کاملا جدید می برد و به شما سناریوهایی که مربوط به تضادها، نژاد پرستی ها و محیط زندگی در سیاره مریخ می باشد می برد.

Mars: War Logs PC-COGENT

 

mars war logs cover دانلود بازی Mars: War Logs برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

  

Hotel Transylvania (2012) BDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با ۲ کیفیت HD 1080p و HD 720p می باشد|

 

Hotel Transylvania دانلود دوبله فارسی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا   Hotel Transylvania 2012

 

نام انیمیشن: Hotel Transylvania – هتل ترانسیلوانیا

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

حجم: ۶۳۱/۱۵۱۴ مگابایت

کیفیت: BDRip 1080p/720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: هیولاها سالهاست که از ترس انسان ها خواب و خوراک ندارند. کنت دراکولا هتلی مخصوص هیولاها می سازد که بدون نگرانی می توانند در آنجا اقامت داشته باشند اما با ورود یک انسان همه چیز بهم می ریزد….

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

  

Arthur Christmas BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با دو کیفیت HD 720p و HD 1080p می باشد|

 

Arthur Christmas cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن آرتور و عیدی ها Arthur Christmas 2011

 

نام انیمیشن: Arthur Christmas – آرتور و عیدی ها

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، درام

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم: ۶۴۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/ BDRip 1080p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: آرتور و کریسمس (به انگلیسی: Arthur Christmas) یک فیلم انیمیشنی می باشد که به صورت کامپیوتری و سه بعدی در سال ۲۰۱۱ تولید شده است. داستان فیلم در مورد اتفاقات کریسمس و پسر بابانوئل است. شب کریسمس آرتور متوجه می شود که فقط یک کودک هدیه خود را دریافت نکرده و او مامور می شود که این کار را انجام دهد و …

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Star Wars : Rise of the Bounty Hunters ( 2009 ) Season 2  720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی

قسمت های ۱۳ تا ۲۲ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

 

Rise of the Bounty Hunters دانلود فصل دوم انیمیشن سریالی Star Wars : Rise of the Bounty Hunters

 

نام انیمیشن : Star Wars : The Clone Wars – فصل دوم

 

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، درام ، ماجرایی ، فانتزی ، هیجان انگیز

سال انتشار : ۲۰۰۹

تعداد فصل : ۵ فصل

وضعیت پخش فصل ها : ۴ فصل کامل پخش شده ، فصل ۵ در حال انتظار برای پخش

مدت زمان : ۲۲ قسمت ۲۱ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : ۷٫۶/۱۰

زیرنویس فارسی :   دارد ، اختصاصی دانلودها

IMDB ، Wikipedia

خلاصه داستان : جنگ ستارگان از محبوب ترین فیلم های ده های گذشته بوده و هست ، نسخه های سینمایی و انیمیشنی مختلفی بر پایه این فیلم ساخته شده که هر کدام با نمایش خود بینندگان زیادی رو مجذوب خود کرده اند . این بار در سایت دانلودها افتخار داریم تا نسخه سریالی این انیمیشن فوق العاده جذاب و دیدنی را با نام Star Wars : The Clone Wars برای شما کاربران عزیز فراهم نموده ایم . این انیمیشن ساخته شده توسط شبکه معروف و محبوب Cartonnetwork می باشد . لازم به ذکر است در سال ۲۰۰۳ ۳ فصل انیمیشن با نام Star Wars: Clone Wars ساخته شده بود که در پایان آن به کلونی ( قبیله ) حمله شده بود . حال در نسخه ۲۰۰۸ حوادث پس از این حمله خواهد بود . از ویژگی های این انیمیشن که باعث شده طرفداران بی شماری داشته باشد ، گرفیک انیمیشنی فوق العاده بالا صحنه های بسیار جذاب و داستان گیرا و جذاب آن می باشد . که همین دلایل مسئولان شبکه را مجاب به ساخت ۵ فصل از آن را نموده . علاوه بر آن این انیمیشن توانست در فستیوال های مختلف جوایز زیادی را کسب کند . که در ویکی پدیا این انیمیشن می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید . سایت دانلودها به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کند ، این انیمیشن فوق العاده دیدنی را به هیچ عنوان از دست ندهید .

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Monster House (2006) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

monster house دانلود دوبله فارسی انیمیشن خانه هیولا Monster House 2006

 

نام انیمیشن: Monster House – خانه هیولا

ژانر: کارتون ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۷۱۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: “دی جی”، “چاودر” و “جنی” سه بچه هستند که خانه هایشان در یک خیابان در نزدیکی هم قرار دارد. پدر و مادر دی جی ۱۲ ساله قصد دارند تا تعطیلات آخر هفته را با هم بگذرانند، بنابراین از” زی”( پرستار بچه) می خواهند تا نزد وی بماند. آنها در بازیهای روزانه خود متوجه می شوند که خانه عجیب و غریبی که انتهای خیابانشان قرار دارد مثل یک موجود زنده است. به اعتقاد دی جی، این خانه هر چیزی را که به او نزدیک میشود می بلعد. بچه ها در آغاز حرف دی جی را باور نمی کنند؛ اما …

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 

Rise of the Guardians BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با ۲ کیفیت HD 1080p و HD 720p می باشد|

|صدای دوبله "گلوری" و "کوالیما" به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

Rise of the Guardians small2 دانلود دوبله فارسی انیمیشن ظهور نگهبانان Rise of the Guardians 2012

 

نام انیمیشن: Rise of the Guardians – ظهور نگهبانان

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم: ۱۲۳۰ / ۶۸۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p / BDRip 1080p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: نیروی شیطانی به اسم “قیر” تدارکات لازم برای حمله به زمین را آماده ساخته و در پی نامود کردن کودکان و … دارد . گروهی به نام “محافظین فنا ناپذیر” که از یک “خرگوش” و ۲ انسان به نام های “سانتا کروز” و “جک فراست” و … تشکیل شده است برای حفاظت از کودکان بیگناه در سرتاسر جهان داوطلب می شوند و …

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 

Ultimate Spider-man S02  720p (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

قسمت های ۱۱ و ۱۲ در ادامه مطلب قرار گرفت

 

ultimate spider man cover 2012 دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider man S2 2013

 

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم: حدود ۹۰ مگابایت 

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: دارد ، اختصاصی دانلودها

اظلاعات بیشتر : IMDB ، ویکی پدیا

خلاصه داستان : سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و … سایت دانلودها این افتخار را دارد برای فصل دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب در خدمت شما دوستان عزیز باشد . امیدواریم این انیمیشن مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

  

Superman: Unbound BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

superman unbound cover دانلود انیمیشن Superman: Unbound 2013

 

نام انیمیشن: Superman: Unbound

ژانر: انیمیشن ، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: ۴۷۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مرد فلزی با دختر عموی غیرقابل پیش بینی خود، سوپرگرل، یک تیم را تشکیل داده اند. سوپرمن درباره ی نیروی بیرحمی با نام "برانیاک" آموزش هایی می بیند، کسی که شهر اصلی کریپتون را از دست کاندورها به اسارت کشیده است. سوپرمن باید متروپلیس را محاصره نماید و از سیاره ی مادری خود در برابر نیروی درحال رشد برانیاک محافظت کند و …

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 

Oscars Oasis cover دانلود انیمیشن ماجراهای اسکار   Oscars Oasis 2011

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سیزدهم به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 

Monsters vs Aliens Season 1 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی قسمت چهارم به پست اضافه شد|

|قسمت ۷ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

monsters vs aliens tv series season 1 cover دانلود فصل اول انیمیشن Monsters vs Aliens 2013

 

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۱۴۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان سریال کارتونی هیولاها علیه بیگانگان پس از فیلم آن ادامه می یابد. پس از آن که همه چیز برای تیم هیولاها در "منطقه ۵۰" تحت کنترل و منظم به نظر می رسید، هیولایی به نام کاورتن به دستگیری رئیس جمهور امریکا می پردازد. او پس از دستگیری به معامله ای عادلانه می پردازد. چیزی که هیولاها و رئیس جمهور از آن خبر ندارند این است که کاورتن برای یک هیولای شیطان صفت کار می کند که می خواهد هیولاهای دیگر را نابود سازد و بر زمین فرمانروایی کند و …

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl
ارسال توسط abolfazl
ارسال توسط abolfazl

 

                دسته : پرواز

 

                               



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl
ارسال توسط abolfazl

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 492
بازدید کل : 311093
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
TEXT