خانه ی ریاضی و فیزیک

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود TuneUp Utilities 2014

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز

 

TuneUp Utilities 2014 v14.0.1000.88 نام یکی از معروف ترین نرم افزارها در زمینه ی بهینه سازی و افزایش قدرت و کارایی ویندوز و سیستم عامل هاست.عمده کارایی این نرم افزار در اصلی ترین بخش سیستم عامل شما یعنی Registery است که با استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها،قادر به بهینه سازی و افزایش کارایی در تمامی موارد سیستم شما خواهد بود.

عملکرد بسته نرم افزار TuneUp Utilities به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. برنامه TuneUp Utilities در فایل های کامپیوتر شما جستجو کرده ، فایل های معیوب را می یابد و آنها را تعمیر و ترمیم میکند. شما می توانید نرم افزار TuneUp Utilities را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت فرمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای کامپیوتر

| دانلود بازی +  به همراه تمام قسمت های بازی  All Episodes |

 

The Walking Dead 400 Days یک بازی جدید در سبک اکشن و ترسناک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Telltale Games ساخته و برای  پلتفرم  PC / PS3 / XBOX360 / PSVITA / IOS عرضه شده است .داستان بازی The Walking Dead 400 Days در مورد ۴۰۰ روز اول شیوع بیماری است . بازی روایت کارهایی است که هر کدام از این پنج شخصیت در روزهای متفاوت بعد از شیوع بیماری انجام داده اند ، اما اصلی ترین چیزی که در بازی مهم است رسیدن این شخصیت ها به هم می باشد . داستان هر کدام از این پنج شخصیت در زمان کوتاهی گفته می شود و گیمر باید با اعمال و انتخاب های خودش را متناسب با روش یا کاری که دوست دارد انجام دهد .

شما در بازی The Walking Dead 400 Days با پنج شخصیت به نام های Vince که اولین شخصی بازی است و داستانش دو روز بعد از شیوع بیماری شروع می شود ,  بعد از شیوع بیماری Wyatt وارد ماجرا می شود و شما با شخصیت Shel بعد از یک سال کار دارید , Russell یک جوان آفریقایی است و اخرین شخصیت بازی هم Bonnie است که شما باید با این پنج تن به بازی بپردازید .

گرافیک بازی واقع گرایانه بوده و گیم پلی آن هم راحت است. بازی The Walking Dead 400 Days از نظر سایت های نقد و بررسی امتیاز مناسبی کسب کرده است . این بازی یک بسته افزودنی یا همان DLC است که در E3 2013 امسال از آن رونمایی شده است و برای بازی کردن شما باید یکی از پنج اپیزود بازی را داشته باشید تا بتوانید این پک را اجرا کنید . پس اگر شما هم از علاقه مندان به سریال مردگان متحرک هستید این قسمت از بازی را از دست ندهید چون که داستان بازی با نسخه سریال فرق دارد ، به نوعی یک داستان موازی با داستان اصلی سربال دارد. هم اکنون میتوانید بازی The Walking Dead 400 Days را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر

 

بازی Cloning Clyde یک بازی کم حجم است که توسط تیم سازنده جوان با نام NinjaBee طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در  بازی Cloning Clyde همانطور که از نام آن پیداست  همه چیز به شبیه سازی و کلاید مربوط میشود . در بازی کم حجم Cloning Clyde شما باید به عنوان شخصی که خود شبیه سازی شده و کلاید هستید در ساختمان Dupliclone که کارهای اصلی شبیه سازی موجودات و پیوند زدن آنها در اینجا صورت میگیرد به جستجو بپردازید و سعی کنید با استفاده از دستگاه های موجود و امکاناتی که در اختیار دارید خود به شبیه سازی و پیوند حیوانات مختلف با هم برپدازید .

الته در طول مراحل بازی Cloning Clyde  با موجودات عجیب و غریبی مواجه خواهید شد که تولید همین دستگاه ها هستند و ممکن است به شما صدمه بزنند که باید در برابر آنها از خود دفاع کنید . از ویژگیهای بازی Cloning Clyde میتوان به طراحی ۳ بعدی و خوب محیط , ۴۰ مرحله متنوع و جذاب بازی و همچنین حل معماهای مختلف در مسیر بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای معمایی و کم حجم هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

امروز برای شما دوستان عزیز بازی خاطره انگیز و بسیار زیبا لاک پشت های نینجا سگا رو گذاشتم. دانلود این بازی دوست داشتنی رو به همه شما توصیه می کنم.از این به بعد سعی می کنم تا بهترین بازی های سگا رو براتون بذارم. هم اکنون شما می توانید این بازی دوست داشتنی راز سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

امروز برای شما دوستان عزیز نرم افزار چیت بوک تمام بازی های سگا رو گذاشتم. اگر شما هم مثل من عاشق بازی های سگا هستین، حتما خیلی دوست دارین که این کتاب رو داشته باشین. این کتاب شامل اکثر بازی های سگا می باشد. شما هم اکنون می توانید این کتاب مفید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دانلود کتاب + آموزش استفاده از آن در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود بازی شورش در شهر ۵ سگا

 

 

 

امروز برای شما دوستان عزیز آخرین نسخه بازی شورش در شهر ۵ سگا برای کامپیوتر رو آماده دانلود کردم. بازی شورش در شهر Streets Of Rage یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های مشهور سگا بوده است که به دلیل وجود قابلیت دو نفره بازی کردن همواره بین گیمر ها محبوب بوده است.

 

تاریخ انتشار بازی شورش در شهر سال ۲۰۱۱ به صورت رایگان بوده است. شما هم اکنون می توانید بازی شورش در شهر ۵ سگا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl
ارسال توسط abolfazl

جواب را به صورت نظر بگو




تاریخ: دو شنبه 18 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 311499
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
TEXT