خانه ی ریاضی و فیزیک

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود انیمیشن The Croods 2013

انیمیشن غارنشینان با کیفیت ۷۲۰P و ۱۰۸۰P

 

نام انگلیسی : انیمیشن The Croods 2013

نام فارسی  : غارنشینان

ژانر : انیمیشن | کمدی | ماجراجویی
فرمت : MKV
کیفیت : ۷۲۰P و ۱۰۸۰P
محصول : ۲۰۱۳
کمپانی : DreamWorks Animation

لینک : IMDB

حجم : ۷۷۷  مگابایت و ۱.۴۳ گیگا  بایت

ریلیز : YIFI

زبان : انگلیسی
اسکرین شات: دارد
زیرنویس فارسی : دارد

 

داستان انیمیشن The Croods : انسانهای ماقبل تاریخ برای شناخت محیط خود و پیدا کردن محلی مناسب برای زندگی به ناکجا آباد سفر می کنند ، اما در این سفر با خطراتی همچون حیوانات درنده و محیط های ناشناخته مواجه می شوند…

۲۰۱۳ یکی از  جذاب ترین انیمیشن های سال ۲۰۱۳ است که در آن شخصیت های کمدی گرد هم جمع شده اند.

شما هم اکنون می توانید انیمیشن The Croods 2013 با زیرنویس فارسی را از سایت خانه ی ریاضی و فیزیک دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 23 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

راننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco PC Game

| دانلود بازی راننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Driver San Francisco با لینک مستقیم ##

 

توضیحات بازی:  نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

نسل سونیک – Sonic Generations PC Game

| دانلود بازی نسل سونیک – Sonic Generations برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی Sonic Generationsبا لینک مستقیم ##

توضیحات بازی: طبق اطلاعات قبلی قرار بود بازی سونیک Sonic Generations مخصوص دستگاه های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ تولید بشه. این بازی با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار جالبش، حالا قرار شده با همون گرافیک ( شاید هم بهتر!) برای کامپیوتر هم تولید بشه.اما آیا میشه سگا روی همه پلتفرم ها و با همه شرکتهای کنسول سازی ، بخواد بازی بسازه، اما با XBOX همکاری نکنه؟ آخه بخش مهمی از فروش سری بازی سونیک تو این ۱۰ سال اخیر بر روی کنسول و دستگاه های بازی نینتندو بوده؛ به همین دلیل قرار شده بازی Sonic Generations با گرافیک متفاوت از XB360 ، PS3 و PC برای جدیدترین کنسول دنیا یعنی Nintendo 3DS هم تولید بشه. بازی سونیک نسل ها ویژه کنسول دستی نینتندو با توجه به پشتیبانی N3DS از تصاویر ۳ بعدی و داشتن مراحلی ویژه و متفاوت از نسخه های ایکس باکس ۳۶۰ و PS3، قطعا یک انتخاب متفاوت و جالب برای طرفداران سونیک و دارندگان Nintendo 3DS خواهد بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود بازی Prince of Persia 2 warrior within برای کامپیوتر

 

بازی Prince of Persia 2 warrior within نسخه دوم بازی Prince of Persia یا شاهزاده ایرانی از محبوبترین سری بازیهای اکشن است که تاکنون ۵ نسخه مختلف از آن برای کامپیوتر روانه بازار شده است . امروز تصمیم گرفتیم نسخه دوم این بازی را که در سال ۲۰۰۲ با نام بازی Prince of Persia 2 warrior within روانه بازار شد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و امتیازهای بسیار خوبی از سایتهای منتقد بازی دریافت کرد را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . داستان بازی Prince of Persia 2 warrior within چند سال پس از نسخه اول بازی پیگیری میشود . جایی که پرنس به سرزمین مادری خود بابل بازگشته اما به علت اتفاقتی که در نسخه اول افتاده در آنجا تحت تعقیب موجدی هیولا با نام داهاکا قرار میگیرد که مامور زمان است و به دنبال کشتن شاهزاده است .

اینجاست که شاهزاده تصمیم می گیرد راهی جزیره زمان شود تا با بازگشت بهدگذشته از آزادسازی شنهای زمان جلوگیری کند . بازی Prince of Persia 2 warrior within نسبت به نسخه قبلی خود از گرافیک و گیم پلی بهتری برخوردار است و حرکات و کمبوذهای زیادی به لیست حرکات شاهزاده اضافه شده است . اگر از علاقمندان به سری بازیهای Prince of Persia هستید فرصت دانلود بازی Prince of Persia 2 warrior within را با حجم کم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 

دانلود مستند مسی

دانلود مستند جادوی مسی Magic Of Messi

 

نام مستند: Magic Of Messi

نام فارسی مستند : جادوی مسی
تاریخ انتشار: ۲۰۱۲
حجم : ۱.۲ گیگابایت
کیفیت : ۷۲۰p
زبان : انگلیسی

 

لیونل مسی  فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقاته کالج هلند باهوش ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد. مسی توانسته چهار بار برنده توپ طلای اروپا و جهان شود که تا به حال کسی نتوانسته بود این رکورد را بشکند . همچنین در سال ۲۰۱۲ توانست صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود.

لیونل مسی رکورد های دست نیافتنی و خارق العاده زیادی زده است. مسی آنقدر رکورد در گینس ثبت کرده که یک خبرنگار اسپانیایی گم شدن کتاب های گینس در کتابخانه ها را به او ربط داده مسی در جدیدترین رکورد خود تا کنون نوزده بازی پی در پی گل زده که رکودی بی سابقه و بی نظیر می باشد.نحوه ی بازی لیونل مسی و توانایی‌هایش باعث شده‌ است که او را با دیه‌گو مارادونا اسطوره ی آرژانتین مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را جانشین خود می‌داند .در مستند Magic Of Messi به گل ها  و حرکات مسی و همچنین مصاحبه با افردای که با مسی دارند می پردازد . هم اکنون می توانید مستند مسی Magic Of Messi را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

مردی که برای زنده ماندن خود تلاش می کند. دو پسرش، ناامید از درمان پدر بیمارشان، تنها با یک راه حل باقی مانده اند. آن ها باید به سفری بروند تا "مایع حیات" را پیدا کرده و برای پدر خود بیاورند. در این راه، این دو باید به یکدیگر تکیه کرده تا بتوانند زنده بمانند. یکی باید قوی باشد در حالی که دیگری ضعیف است، یکی باید شجاع باشد در حالی که دیگر ترسو است.، آن ها باید … برادر باشند!



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

در میان اتاق تاریک، صدایی را از پشت در شنید. چیزی دیده نمی‌شد اما می‌شد از صدای قدم‌ها فهمید موجودی غول پیکر بیرون در ایستاده است. از گوشه در بیرون را نگاه کرد و وحشت خیلی زود وجودش را فرا گرفت. به یکی از کمدهای اتاق پناه برد اما صدای در کمد، هیولا را هوشیار کرده بود. او وارد اتاق شد و شروع به فریاد کرد: "می‌دانم که همین اطراف پنهان شده‌ای، خودت را نشان بده!" و شروع به شکستن کمد‌ها و وسایل موجود در اتاق کرد و …!!! کسانی که این قصه را در Amnesia: The Dark Descent تجربه کرده‌اند به خوبی می‌دانند چرا این بازی عنوان ترسناک‌ترین بازی طول تاریخ بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. در Amnesia پنهان شدن، فرار کردن، حبس نفس و تحمل سکته‌های ناقص، تنها کاری بود که قهرمان بازی می‌توانست انجام دهد. در واقع زمانی که او از ترس بی‌هوش می‌شد، بهترین اوقات را سپری می‌کرد و بازیکن نفس تازه‌ای می‌کشید! بازی پر از نکات نامشخص است. وقایع بازی برای یک تاجر ثروتمند رخ می‌دهد که به سفری طولانی به مکزیک رفته است. کابوس‌های وحشتناک او در مکزیک آغاز شده و اینک که به لندن بازگشته است، کابوس‌ها دست بردار او نیستند. این وضعیت تا جایی پیش می‌رود که موجودات ترسناک پیش رویش سبز می‌شوند و اینک دیگر او نمی‌داند خواب است یا بیدار.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود ۵۰۰ گل برتر تاریخ فوتبال جهان

دانلود مستند Footballs 500 Greatest Goals

 

نام مستند: Footballs 500 Greatest Goals

نام مستند : ۵۰۰ گل برتر تاریخ فوتبال جهان
حجم : ۷۲۸ مگابایت
کیفیت : DVDRip
زبان : انگلیسی

 

500 گل برتر تاریخ فوتبال جهان رو امروز برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ایم. فوتبال یکی از ورزش های محبوب مردم جهان محسوب میشود و گل های به یادماندی در طولی یک سال , یک ده و… زده میشود که در خاطر همگان میماند . دراین پست برای شما ۵۰۰ گل برتر تاریخ فوتبال جهان که گل های به یادماندنی مانند گل های مارادونا , گل های مسی , گل های رونالدو , گل های زیدان و تمام بازیکن هایی که گل های آن ها جزء این ۵۰۰ گل هست را برای شما به نمایش در می آورد .

امید واریم از این مستند زیبا لذت ببرید. شما هم اکنون می توانید مستند ۵۰۰ گل برتر تاریخ فوتبال جهان Footballs 500 Greatest Goals را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 251
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 311533
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
TEXT