خانه ی ریاضی و فیزیک

ددانلود بازی جذاب Cut the Rope: Experiments برای PC

 Cut the Rope: Experiments بازی زیبا و پرطرفدار که میلیون ها نفر را در سرتاسر دنیا به سمت خود جذب نموده است. بازی زیبای طناب را ببر جز یکی از پرطرفدارترین بازیهای دنیا به شما می رود که تاکنون در پلتفروم های مختلف انتشار و در دسترس عموم قرار گرفته است. در این نسخه از این بازی همچون گذشته شما باید هیولای کوچیک بازی را در مسیر رسیدن به خوراکی ها خوشمزه یاری و راهنمائی نمائید. علاوه بر غذا های خوشمزه در این مسیر شما با بدست اوردن ستاره های طلا ، و هدیه های مخفی موجود در مراحم ، کلید راه یابی به مرحله های بالاتر را بدست می اورید. شما باید سریع باشید و از تله های موجود در بازی گذشته و سریع مرحله را به پایان رسانید تا امتیاز بالاتری دریافت کنید. گیم پلی عالی ف گرافیک خیره کننده ، 275 مرحله زیبا و جذاب ، بروزسانی رایگان و آسان از دیگر ویژگی های این بازی جذاب می باشد. هم اکنون  میتوانید این نرم افزار را  برای سیستم PC از سایت خانه ی ریاضی فیزیک دریافت نمایید.




تاریخ: چهار شنبه 25 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود بازی Aliens Colonial Marines.jpg

این بار نیز با یک بازی دیگر در خدمت شما کاربران گرامی سایت ایرانیان دانلود هستیم.بازی Aliens Colonial Marines جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد که سبک اکشن و ترسناک دارد مانند بازی Resident Evil 6 می باشد. ساخت این بازی از سال 2008 شروع شده و حدود پنج سال برای ساخت این بازی زمان سپری شده که انتظارت را خود به خود بالا می برد. هنوز به این بازی نمرات زیادی داده نشده اما جدیدترین نمره این بازی 4.1 می باشد که توسط یکی از مجله ها داده شده است. این نمره بیان گر پایین بودن سطح بازی نمی باشد زیرا هنوز بسیاری از منتقدان نظر خود را اعلام نکرده اند و انتظار می رود که نمره این بازی به بالای 7 نیز برسد که نمره بسیار خوبی است. این بازی فقط برای نسخه های کنسول بازی ارائه شده و در تاریخ ۱۲ فوریه برای PC،XBOX،PS3،Wii U عرضه می شود. این بازی به سبک اکشن و ترسناک می باشد. و بیشتر محیط بازی در فضا های باز اتفاق می افتد. شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وب سایت خانه ی ریاضی فیزیک دریافت نمایید.




تاریخ: چهار شنبه 25 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

MotoGP13

بار دیگر با بازی جدید دیگر خدمت شما عزیزان هستیم. بازی Moto GP 13 جدیدترین بازی منتشر شده در سال 2013 می باشد. این بازی در تاریخ Jun 21, 2013 منتشر شده که ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی آماده دانلود شما عزیزان نموده است. این بازی دارای تیم ها و صداگزارهای مختلفی می باشد که به گیمر شادابی و هیجان بسیاری را می بخشد. در این بازی از مشکلات نسخه های قبلی خبری نیست و شرکت سازنده آن از بهبود قابل توجعه گرافیک صدا گزاری  و رنگ پردازی سخن گفته است. حجم بازی حدود 5 گیگ می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت خانه ی ریاضی فیزیک دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl
دانلود بازی کامپیوتر Rage خشمبازی کامپیوتر Rage خشم یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و شوتر اول شخص است که توسط id Software طراحی و ساخته شد و کمپانی Bethesda Softworks آن را برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 در سال 2011 به بازار عرضه کرد همچنین برای ساخت بازی از موتور بازی سازی id Tech 5 استفاده شده است . داستان بازی در سال 2029 اتفاق می افتد زمانی که زمین مورد اصابت یک شهاب سنگ به نام Apophis آپوفیس قرار می گیرد و تمامی تمدن هایی را که ما (بیشتر…)


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود Internet Download Manager 6.17 Build 10 Final Retail

 

Internet Download Manager یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر یا %۵۰۰ افزایش دهد. نرم افزار دانلود  با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود IDM به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار دانلود IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار  را از سایت خانه ی ریاضی و فیزیک دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود Smart Keyboard PRO برای اندروید

کیبورد هوشمند و فارسی برای اندروید

 

Smart Keyboard PRO 4.7.1 یا اسمارت کیبورد یک کیبورد منحصر به فرد و دارای چندین زبان مختلف و امکانات زیادی برای گوشی های اندروید می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده که با کیبورد گوشی خود مشکل پیدا کرده اید و یا میخواستید متنی را به فارسی یا هر زبان دیگری بنویسید ولی کیبورد گوشی شما آن را پشتیبانی نمی کرد, ولی حالا میتوانید از نرم افزار Smart Keyboard PRO استفاده نمایید.

نرم افزار Smart Keyboard PRO با کارایی منحصر بفرد و طراحی جالب و پوسته های مختلف می باشد که با داشتن این کیبورد شما می توانید لذت تایپ را تجربه کنید. اسمارت کیبورد از بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند و در میان کاربران ایرانی نیز بعنوان بهترین کیبورد شناخته می شود. از ویژگی های نرم افزار Smart Keyboard PRO میتوان به پشتیانی از کیبورد سخت افزاری , پشتیبانی از Multi Touch , پوسته های متنوع , غلط گیر خودکار و… اشاره کرد. هم اکنون میتوانید نرم افزار  را برای گوشی اندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت خانه ی ریاضی و فیزیک دریافت نمایید.

 

برای دانلود Smart Keyboard PRO به ادامه مطلب مراجعه نمایید…



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود مستند مراحل ساخت بازی فیفا ابرکارخانه ها

Megafactories EA Sports FIFA 12

 

نام مستند : National Geographic Megafactories: EA Sports FIFA 12
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم : ۲۹۷ مگابایت
کیفیت : HDTv 480p
زبان : انگلیسی

 

امروز یکی دیگر از سری مستند های محبوب ابرکارخانه ها با نام  Megafactories EA Sports FIFA 12 را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. مستند فیفا ۱۲ در مورد کمپانی بزرگ بازی سازی EA Sports است که توانسته یکی از محبوب ترین بازی های شبیه سازی فوتبال دنیا را تولید کند. بازی فیفا یک بازی ویدیویی شبیه ساز فوتبال از شرکت EA Sports است که هر ساله از سال ۱۹۹۳ منتشر می‌شود.

در مستند مراحل ساخت بازی فیفا ۱۲ نشنال جئوگرافیک به شرکت عظیم الکترونیک آرتز در کانادا می رویم و از نزدیک با مراحل ساخت بازی فیفا ۱۲ آشنا می شویم . هم اکنون می توانید مستند مراحل ساخت بازی فیفا Megafactories EA Sports FIFA 12 را به طور رایگان و مستقیم از سایت خانه ی ریاضی و فیزیک دریافت کنید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید…



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

دانلود انیمیشن Rurouni Kenshin New Kyoto

دانلود انیمیشن شمشیر زن افسانه ای دوبله فارسی

 

نام انیمیشن : Rurouni Kenshin New Kyoto

نام فارسی  : شمشیر زن افسانه ای

ژانر :  اکشن | ماجرایی

لینک : IMDB

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

حجم : ۵۴۰ مگابایت

کیفیت :  ۷۲۰P  (عالی)

اسکرین شات: دارد

دوبله فارسی

 

خلاصه داستان انیمیشن Rurouni Kenshin New Kyoto :

هیمورا باتوسای شمشیر زن سرگردانی است که گذشته ای تاریک و وضعیتی مبهم دارد . او هیچ گاه یک سامورایی نبود بلکه قاتلی بود که مهارتی افسانه ای در سبک شمشیر زنی Meiji داشت. سفرهای او , وی را به کیوتو در سال یازدهم دوره ی بعد از دوران میجی رساند جایی که متوجه میشود یکی از هم گروه های قدیمی اش به نام شیشو ماکوتو قصد دارد کیوتو را به آتش بکشد و دولت مردان را ترور کند در این بین رابطه ی عاشقانه کسانی که در کیوتو با او آشنا میشوند موجب میشود که او …

اگر علاقمند انیمیشن های اکشن هستید ، فرصت  New Kyoto شمشیر زن افسانه ای دوبله فارسی را با کیفیت HD را از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 311510
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
TEXT