خانه ی ریاضی و فیزیک

 بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve یک بازی Survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.در بازی Dont Starve شما به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید.

Dont Starve-FLT | 220 MB

 

Dont Starve دانلود بازی Dont Starve برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 بازی Damage Inc Pacific Squadron WWII شما را به نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم می برد . جایی که نبرد هوایی بر فراز اقیانوس اطلس به اوج خود رسیده است . به طور کل این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی پرواز در زمان جنگ جهانی دوم است . ۲۳ ماموریت جذاب در انتظار شما می باشد که برای تکمیل کردن آن ها می توانید از ۳۰ نوع هواپیمای جنگی استفاده کنید . می بایست دشمنان خود را در موقعیت های مختلفی مثل هوا به هوا ، هوا به زمین و هوا به کشتی هدف گیری و نابود کنید . در ادامه می توانید نسخه SKIDROW این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Damage Inc Pacific Squadron WWII دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 AREA 51 – یک بازی اکشن محصول کمپانی معروف Midway است.داستان بازی از یک حادثه در یک آزمایشگاه زیرزمینی که روی ویروس ها آزمایش میکند کلید می خورد.و آزمایشگاه از کنترل دانشمندان خارج می شود.شخصیت اصلی داستان که یکی از برجسته ترین افراد نیروی ویژه است مامور حل و فصل مشکلات می شود.در ادامه داستان او متوجه می شود که این اتفاق یک حادثه نبوده بلکه…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید….

 

AREA 51 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه ۸۰ مرحله وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1398برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 داستان بازی بعد از ماجراهای فیلم سینمایی سال ۲۰۰۹ و قبل از فیلم Star Trek : Into Darkness – که قرار است ماه می اکران شود – اتفاق می افتد . Kirk و Spock برای عملیات نجات به یک ایستگاه فضایی در حال تخریب می روند که متوجه می شوند ، Vulcan ها بعد از تخریب شدن سیاره خود به فکر ساخت New Vulcan هستند و برای انجام سریع تر این کار خود نیاز به تکنولوژی ای به نام Helios دارند که بعد ها ماجراهایی از پشت پرده Helios مشخص می شود. سازندگان در مصاحبه های خود تاکید کرده ان که طرفداران هیچ نگرانی ای من باب داستان بازی نداشته باشند ، چون داستان بازی یکی از نقاط قوت این عنوان است . این گفته سازندگان وقتی مصداق پیدا می کند که بدانید نویسنده این عنوان Marianne Krawczyk نویسنده داستان بازی هایی هم چون God of War و Shank است که سابقه گرفتن جایزه BAFTA را به خاطر داستان God of War II در کارنامه دارد و Alex Kurtzman و Roberto Orci (نویسندگان فیلم سینمایی Star Trek ) با او در این بازی همکاری می کنند .

Star Trek PC-FLT

 

star trek pc cover small دانلود بازی Star Trek برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dead Island: Riptide PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Dead Island Riptide PC Cover small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 بازی Mars: Wars Logs یک بازی در سبک بازی های فضایی گذشته می باشد که توسط شرکت Spiders ساخته و توسط شرکت Focus Home Interactive به بازار عرضه شده است. در دنیای ویران گشته مریخ، ۲ سرنوشت با هم آمیخته می شوند. دو موجود برای هویت خود در سرتاسر یک سیاره خراب شده شروع به گشتن می کنند، با نبردهای خونین مواجه می شوند که رهبران گذشته ی این سیاره را از میان بر می دارد. گاهی وقت ها این دو از هم جدا، گاهی با دشمنان مشابه نبرد می کنند، هر دوی آن ها منشاء ظهور دوره ای جدید می باشند. Mars: War Logs یک بازی خیالی اکشن در سبک RPG می باشد که به طور هوشمندانه ای به ترکیب توسعه ی شخصیت ها و نبردهای سریع و منسجم می پردازد. این بازی شما را به سفری عمیق به داخل دنیایی کاملا جدید می برد و به شما سناریوهایی که مربوط به تضادها، نژاد پرستی ها و محیط زندگی در سیاره مریخ می باشد می برد.

Mars: War Logs PC-COGENT

 

mars war logs cover دانلود بازی Mars: War Logs برای PC

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

 اگر می خواهید  با موتور جست و جو گر هوشمند ایرانی آشنا شوید کافیست روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

  انیمیشن های ریاضی   مجلات ریاضی کتاب های درسی   سخنان بزرگان کتاب های در زمینه ریاضیات   بازی و ریاضی نمونه سوالات امتحان ریاضی   هوش و سرگرمی سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری   آموزش ریاضیات درسنامه ها و جزوه های کمک آموزشی   کاربردهای ریاضی بارم بندی دروس متوسطه و پیشدانشگاهی   سایت های ریاضی نرم افزارهای ریاضی - برای کامپیوتر    زیبایی های ریاضی نرم افزارهای ریاضی - برای گوشی موبایل




تاریخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط abolfazl

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1283
بازدید کل : 312565
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
TEXT